באתי מכאב ועכשיו אני ללא כאב .Mission complete .שי מליחי בן 34 רואה חשבון.כל חיי כולל בתואר, לא הרגשתי כאבי גב ולא ידעתי מה זה.במהלך החמש שנים האחרונות חוויתי התקפים של כאבי גב שזיעזעו את חיי.הפתרונות שקיבלתי מהרפואה היו ארקוקסיה וכל מיני השתקות נוספות של הכאב. שום מילה מעבר.בחמש השנים האלה נוכח כאבי הגב שיניתי ופעלתי כדי לייצר אורח חיים ללא כאבי גב- חדר כושר, שחיות, חיזוק שרירי ליבה, זוקפי גב ,מדיטציה, יוגה, פילאטיס, שינוי תזונה, שיניתי את גובה המסך במשרד, החלפתי כסאות מנהלים, התחלתי לצעוד 10 אלף צעדים, לשים תזכורות כל שעה לקום ולעשות הליכה.למרות כל האמור המשכתי לחטוף ולסבול כאבי גב. השיא היה שבועיים זחילה בבית ומוגבלות תנועה הזויה.בשבועיים שהייתי בבית הרביתי לקרוא חומרים על יציבה נכונה וכאבי גב בדרכי למצוא פתרון.בין היתר הגעתי לאתר של ארגונומי. מה שהיה כתוב באתר שלהם הרגיש שדיבר אליי ממש. הרגשתי שמישהו מבין אותי. כל מה שכתוב באתר שלהם התנקז למוצר אחד. כסא. והם עוד מציעים התנסות.חזרתי למשרד לאחר שבועיים בבית, עם כדור פיזיו והתחלתי לשבת עליו. ימים ספורים לאחר מכן הרמתי טלפון לארגונומי וביקשתי להתנסות.הגיעו אליי עם כסא 3D (עם משענת) ,ניסיתי אותו בתחילה ומיד הרגשתי שהגוף שלי מרגיש טוב, לאחר מכן ניסיתי את הסוופר (ללא משענת) וגם הוא הוסיף טוב לגופי,שאני אומר טוב אני מתכוון שכאבי הגב נעלמו. הייתי בשוק. ידעתי שאני לא חוזר לשבת על שום כסא אחר. אני רוצה את הכסא הטוב ביותר לגב שלי!!! אמרתי לצוות ארגונומי בבואי להחליט איזה כסא לקחת. המליצו לי סוופר. מאז חברים איכות חיי התעצמה.חזרתי להיות הילד ללא כאבי גב.לסיכום: אורח החיים שלנו בעייתי במיוחד שכולנו כמעט מחצית היממה יושבים על כסא. זה דופק אותנו. יש מישהו שחושב עלינו. אלה צוות ארגונומי והכסאות הגרמנים המעולים שהם מייבאים.הכסאות שלהם נעשו במלאכת מחשבת בהתאם לצורכי הגוף תוך שימת דגש על תנועה בישיבה, פטנט גאוני שמשחרר לחץ מהדיסק ,מחזק את שרירי הליבה וזוקפי הגב ובנוסף תורם לזרימת דם מוגברת.אשמח להרחיב למי שעוד מבקש לדעת. תנסו, תתאהבו, ותחייכו.באהבה שי.