כסאות משרדיים

איך לשפר את תנאי העבודה בסביבת העבודה המשרדית שלכם

המרחב הפיזי שאנחנו צריכים משפיע על צורת ההתנהגות שלנו ועל האופן בו אנו נהנים מהעבודה שלנו. לפיכך, ככל שסביבת העבודה המשרדית שלנו תתאים לנו יותר ותהיה יותר נוחה עבורינו – כך נוכל לשפר את תנאי העבודה שלנו. באופן כללי, תמיד נשאף ליצור סביבת עבודה נוחה – הרי בין כה אנו מבלים שעות מרובות בסביבת העבודה, אז לפחות שיהיה לנו נוח. אז כיצד תוכלו לשפר את תנאי העבודה בסביבת העבודה המשרדית שלכם, ומה עליכם לדעת לפני כן? על כך ועוד החלטנו להסביר לכם במהלך המאמר הבא שאתם עומדים לקרוא.

 

יצירת סביבת עבודה נעימה – טיפים חשובים

 

  • תאורה טבעית – נסו לשלב ככל הניתן תאורה טבעית בסביבת העבודה שלכם. תאורה טבעית מפחיתה באופן משמעותי את העומס שמופעל על העיניים שלכם, ובאופן כללי היא הופכת את סביבת העבודה להרבה יותר נעימה, נוחה ואף גם יפה. לכן, אם נרצה ליצור סביבת עבודה נוחה ונעימה – הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא לחפש איפה וכיצד נוכל לשלב תאורה טבעית. זה לא אומר שאין מקום לתאורה מלאכותית – אך גם כאן חשוב לבחור מקורות תאורה שפחות מזיקים לעיניים והם הרבה יותר נוחים לנו.

 

  • שילוב צבע ירוק – תמיד נרצה להכניס מעט צבע ירוק למשרד שלנו. נוכל לשם כך לשים עציצים ליד פינת העבודה שלנו, או אולי אפילו לשלב צמח גדול שנדאג לו ונשקה אותו כחלק מעיצוב המשרד. נוכחות של הצבע הירוק אינה רק יפה בעין, ואינה רק עוזרת לנו לשפר את האסתטיקה של סביבת העבודה שלנו – אלא למעשה יש בכך לא מעט יתרונות. מחקרים הוכיחו בעבר כי נוכחות של צבע ירוק טבעי עוזרת לנו להרגיש שמחים ורגועים הרבה יותר. בהתאם לכך, אם נשלב עציצים וצמחים בסביבת העבודה שלנו, אוטומטית נהפוך אותה להרבה יותר נעימה ונוחה.

 

  • אלמנטים דקורטיביים – אנחנו מבלים שעות מרובות במהלך היום במשרד, ואילו רוב האנשים למעשה מבלים את רוב שעות היום שלהם שם. אם כבר מדובר במקום שאנחנו נמצאים בו כל-כך הרבה זמן – הרי שנרצה להפוך את סביבת העבודה שלנו ליפה ככל הניתן, כך שנוכל ליהנות ממנה. לשם כך, נרצה לשלב לצד כל אותם כלים פרקטיים גם אלמנטים דקורטיביים, כך שנוכל להשיג סביבת עבודה מעוצבת בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

משרד ביתי

שלבו כיסא ארגונומי

חלק בלתי נפרד משיפור תנאי העבודה בסביבת העבודה המשרדית הוא כמובן לוודא שנוח לכם ככל הניתן כאשר אתם יושבים. ישיבה ממושכת אמנם מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה היום – אך בהחלט נוכל לצמצם את כל האפקטים השליליים שלה וליהנות מחווית ישיבה נוחה, יעילה ואופטימלית. לשם כך, נרצה לשלב כיסא ארגונומי כחלק מסביבת העבודה. כיסא ארגונומי אינו רק נוח ומתכוונן בקלות – הוא למעשה נועד על מנת "לקדם" יציבה טובה יותר, כך שנוכל לשבת בצורה שהיא הרבה יותר נוחה, ומעבר לכך היא פשוט נכונה. לכן, אם נרצה לשפר את תנאי העבודה בסביבת העבודה המשרדית שלנו, קודם לכן נרצה לוודא שאנחנו יושבים במנח שהוא נכון, והדרך הטובה לעשות זאת היא על ידי בחירת כיסא ארגונומי.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

ארגונומי
משרד ביתי
עבודה מהבית

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169