people-sitting-on-office-charis

שוברים סטיגמות על כיסאות עם משענת

אנו חיים בעולם שבו אנשים רבים מבלים את יום העבודה שלהם בישיבה אל מול המחשב. לכן, אנו מודעים עד כמה חשוב שהכיסאות שעליהם אנו יושבים יהיו נוחים ומותאמים לגוף. אנשים רבים מאמינים שכדי שכיסא יהיה נוח, עליו להיות בעל משענת גב. אך אולי תופתעו לגלות שלא תמיד כך הדבר וכיסאות ללא משענת גב יכולים להיות מתנה משמיים עבור הגוף שלכם. הרשו לנו לשבור לכם את כל הסטיגמות על כיסאות ללא משענת.

מהן הסכנות של ישיבה על כיסא שאינו ארגונומי?

ישיבה ממושכת יכולה לגבות מהגוף מחיר משמעותי. בעת הישיבה פעמים רבות היציבה נפגמת, כך שנוצר לחץ רב על חוליות עמוד השדרה, דבר הגורם לכאבי גב לא פעם. בנוסף, הישיבה פעמים רבות נעשית בצורה שבה מופעל גם לחץ רב על הרגליים, כך שזרימת הדם בפלג הגוף התחתון משתבשת. זו הסיבה לכך שכיסאות לא איכותיים לא רק מסכנים את בריאות הגב והשרירים, אלא גם את בריאות הגוף כולו. אנשים היושבים לאורך שעות ארוכות בכל יום הם בעלי סיכון מוגבר למחלות לב, השמנה ואפילו סוכרת.

בעיה נוספת העולה כאשר יושבים על כיסא שאינו כיסא ארגונומי מומלץ היא חוסר התנועתיות. כאשר אנו יושבים באותה התנוחה לאורך שעות רבות, הגוף אינו נמצא בתנועה וגם זהו מאפיין המביא לסכנות בריאותיות. אומנם חשוב גם לקום מדי פעם ולנוע, אך לרוב אין זה מספיק כדי לפצות על חוסר התנועה במשך שעות ארוכות.

כיצד כיסא ללא משענת ישמור על הבריאות שלכם?

כיסא עם משענת נראה כמו אפשרות בטוחה פעמים רבות, זאת משום שהוא כביכול מציע תמיכה לגב, אך לעיתים זו בדיוק שורש הבעיה. כשאנו יודעים שישנה משענת מאחורי גבנו שתתמוך בנו בזמן הישיבה, יש סיכוי גדול יותר שנשקע לתוכה, נפגע בתנוחה התקינה של עמוד השדרה ונרפה את השרירים.

כדי למנוע את ההשלכות הבריאותיות של ישיבה שאינה נכונה, מומלץ לבחור בכיסא המעודד שרירים שתומכים בגב לפעול בצורה דינמית. זו בדיוק הסיבה שדווקא כיסא שאין לו משענת יכול לספק לכם את הפתרון המושלם, שכן הוא מחייב הפעלה של שרירי ליבה ושרירי גב, משפר את זרימת הדם בגוף ומחייב אתכם לנוע כמה שיותר.

בנוסף, כיסא בלי משענת מבטיח שתישארו ערניים במהלך העבודה משום שאינכם יכולים להרפות את הגוף. אין זה אומר שהגוף נעשה נוקשה, אלא שאינכם יכולים לכופף את הגב אל תוך משענת דבר המבטיח כאבי גב ללא כל ספק.

שוברים סטיגמות על כיסאות עם משענת

לא כל כיסא ללא משענת הוא כיסא ארגונומי

לאחר שהסברנו מדוע ישיבה ללא משענת גב יכולה להיות הדבר הטוב ביותר עבור בריאותכם, חשוב להדגיש שלא כל כיסא ללא משענת הוא כיסא ארגונומי השומר על גופכם. הרעיון העומד מאחורי כיסאות ארגונומיים הוא ליצור התאמה מיטבית עבור גופו של היושב, במקום שהיושב יתאים את גופו אל הכיסא.

כיסאות ארגונומיים יאפשרו לכם טווח תנועה גדול במיוחד בעוד אתם יושבים. התנועה תהיה לא רק לצדדים, קדימה ואחורה, היא תהיה גם אנכית. כך בעצם המוצר מתאים את עצמו למשקל של האדם היושב עליו, כדי שניתן יהיה לשחרר לחצים על הדיסקים הבין-חולייתיים בעמוד השדרה. בנוסף, התנועתיות מזרימה את הדם בגוף ומאפשרת אספקת חמצן תקינה לכל האיברים.

עם כיסא ללא משענת תגלו עולם חדש שבו הישיבה אינה מגבילה ומנוונת, אלא מעוררת ומחזקת. כך גם הערנות שלכם והמוטיבציה במהלך יום העבודה יעלו פלאים ותרגישו הרבה יותר הישגיים.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

איך לשבת נכון כשעובדים מהבית?
כאבי גב תחתון
Swopper כסא ארגונומי

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169