כיסאות ארגונומיים

מדוע כיסא ארגונומי יקר וכיצד הוא מצדיק את המחיר מאחוריו?

כיסאות הם מוצר בסיסי, וכשמדובר על כיסאות משרדיים המיועדים לישיבה ממושכת, חשוב שיהיו איכותיים ובעיקר נוחים ובריאותיים. לא פעם אנשים מתלבטים בין כיסאות עם ידיות וללא ידיות, עם משענת מתכווננת או עם ריפוד מפנק, במחירים מגוונים ומבצעים מפתים. אבל חשבתם פעם מה ישיבה ממושכת גורמת לגוף?

Muvman chair Ergonome

תשקיעו בעצמכם

העידן המודרני הביא את עולם העבודה אל המשרדים, אל שולחנות המחשבים והמקלדות. יום העבודה כולל לרוב ישיבה של שעות מול מסך עם הפסקות מועטות. התחושה בזמן הישיבה היא פעמים רבות כאבי גב, כאבי צוואר, מותניים, רגליים שנרדמות ועייפות גדולה. אולי לא קישרתם את התחושות לכיסא שעליו אתם יושבים במשך שעות רבות, אך מתברר שכאן בדיוק נמצאת הבעיה. לכיסא שעליו אתם יושבים יש חשיבות גדולה למנח הגוף, לזרימת הדם, להפעלת המפרקים, ללחץ על החוליות, לעייפות ולריכוז. כיסא הוא מוצר צריכה בסיסי, ולכן חשוב להשקיע בו ולהשתמש בטוב ביותר כי זו הבריאות שלכם. וכשאנחנו אומרים חשוב להשקיע – הכוונה היא לדאוג לרכוש כסא ארגונומי יקר, כי לבריאות שלכם אין מחיר.

גוף בתנועה

כדי להבין מדוע מחירי כיסאות ארגונומיים נחשבים גבוהים מכיסאות אחרים, צריך להכיר את היתרונות שלהם ואת חשיבותם לגוף. כשאתם רוכשים מיטה או מזרן אתם ודאי משקיעים במוצר איכותי ובריא לגוף, אולי במיטה מתכווננת עם מזרן מיוחד המתאים עצמו לגופכם ומונע כאבי גב. אז מדוע לא להשקיע בכיסא שעליו אתם מבלים שעות כה רבות במהלך היום? יתרונות כיסא ארגונומי מאפשרים לכם לעשות משהו טוב עבור גופכם גם כשאתם יושבים במשרד ועסוקים בעבודתכם. הכיסאות מאפשרים לגוף לנוע בזרימה טבעית, למפרקים לפעול, לדם לזרום ומונעים לחץ מחוליות הגב. גוף האדם לא נועד לשבת במנח נייח לאורך זמן, ואנשים רבים משלמים מחיר גבוה של שחיקת סחוסים, כאבים ובעיות בריאותיות הנובעות משנים של עבודה משרדית. יש חשיבות גדולה בהנעת הגוף וביכולת שלו להפעיל את השרירים והמפרקים באופן טבעי גם כשאתם יושבים.

Swopper adjustments

פיתוח טכנולוגי מתקדם

מומחי הנדסת אנוש בעולם פיתחו מוצר ייחודי בטכנולוגיה חדשנית שנועד לעזור לגוף בעת ישיבה ולהפוך את הישיבה על כיסאות לפעילות בריאה לגוף שתפעיל אותו, תסייע לתזוזה בריאה, לקימה ולישיבה ללא מאמץ, תמנע נזקים לשלד ופגיעה באיכות החיים. אתם ודאי תוהים האם כסא ארגונומי יותר טוב מאורתופדי? והתשובה היא שמדובר בסוג אחר של טכנולוגיה, ומיד נסביר. הטכניקה של כיסאות אורתופדיים היא להתאים את גובה המושב או המשענת לגובה האדם ולמבנה גופו ושיישב בנוח. אבל הישיבה הזו אינה מאפשרת לגופו תנועה בעת הישיבה, וכורסאות מנהלים מרופדות ורכות אומנם נראות נוחות לגוף אך למעשה מקבעות אותו למקומו. כיסאות ארגונומיים יכולים להיות ללא משענת וללא ידיות, אך הם ניתנים לתנועה של 360 מעלות וזזים עם הגוף ומתאימים עצמם למנח שלכם.

לבחור נכון

איך בוחרים כסא ארגונומי טוב? ניתן לבחור בכיסא ארגונומי עם משענת למי שרוצה להוסיף תמיכה לגוף תוך הפעלת תנועה נכונה וטבעית של החוליות. המשענת ניתנת לכוונון ושינוי זווית התמיכה למניעת לחץ על אזור האגן בזמן הישיבה. ניתן להתאים את גובה המושב לגובה שולחן העבודה ולמבנה גוף היושב, כך שתהיה נוחות מרבית וחוסר הגבלה בקימה, בישיבה ובתנועה מעגלית. כיסא Swopper ללא משענת הוא פיתוח פורץ דרך בתחום הנדסת האנוש, המבטיח יכולת יציבה דינאמית תוך גמישות הציר המרכזי של המושב ותזוזה תלת ממדית שלו, הגורמים לגוף לנוע, לשרוף קלוריות ולהפעיל שרירים בזמן ישיבה.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

איך לשבת נכון כשעובדים מהבית?
כאבי גב תחתון
Swopper כסא ארגונומי

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169