משרד ביתי

כסאות ארגונומיים למשרדים ביתיים: יצירת סביבת עבודה בריאה ופרודקטיבית

ישיבה ממושכת על כיסא משרדי יכולה להביא לכאבים רציניים בצוואר וכן גם בגב, זאת בעוד כי כאבים אלו עלולים להביא איתם גם סדרה של השפעות שליליות במידה והכיסא אינו נוח או מותאם עבורכם. כמו כן, חשוב לציין כי גם אם במהלך הישיבה אינכם סובלים כלל מכאבים, אתם בכל זאת עשויים לסבול מאי נוחות שכן, מחקרים רבים הראו את הקשר שבין ישיבה במנח שאינו נכון לבין כאבים ובעיות בגב. אז איך ניתן להגיע אל הפתרון האידיאלי? על כך החלטנו להעמיק איתכם במהלך כתבה זו.

כסא לעבודה ממושכת מול מחשב

כסא ארגונומי – הפתרון שחיפשתם

 בעידן התחרותי של ימינו, קיים מבחר רב מאוד של כסאות משרדיים אשר מגיעים במגוון רחב מאוד של תצורות, דבר אשר מקשה מאוד על ביצוע דבר הבחירה שכן, כיצד תוכלו לדעת מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם מתוך כל ההיצע הנרחב הזה? ובכן, קיימים מספר דגשים חשובים שיוכלו לעזור לכם בכך.

  • יכולת התאמה לגוף – כל גוף הוא שונה ועל כן, כסא שנוח לאדם אחד לא יהיה בהכרח נוח לאדם אחר. לכן, כאשר אתם בוחרים כסא משרדי, מן הראוי שתנסו את הכסאות בעצמכם ותראו איזה מהם מרגיש לכם הכי נוח, אם כי חשוב מאוד לבחור גם בכסא בעל יכולת התאמה וכיוונון טובות, מאחר וכסא כזה יאפשר לכם את חווית הנוחות המרבית. כמו כן, אחד מסוגי הכסאות המוכרים ביותר שמציעים יכולת התאמה לגוף איכותית מאוד הוא כסא ישיבה ארגונומי ועל כן, אין ספק כי מדובר באחת הבחירות הטובות ביותר שתוכלו לערוך.

 

  • תמיכה טובה לאזור הגב התחתון – הגב התחתון שלנו בדרך כלל נמצא במנח קעור. לכן, בהינתן כסא שמספק תמיכה טובה לגב התחתון כדוגמת כסא ישיבה ארגונומי, תוכלו לקבל את חווית הנוחות האולטימטיבית שתשים סוף לכאבי הגב המעצבנים שמגיעים לאחר ישיבה ממושכת. למעשה, בכסא טוב אמור להיות מעין קימור באזור הגב התחתון, קימור אשר מאפשר את תחושת הנוחות המדוברת באזור זה.

 

  • עומק וקצה המושב – רובם המוחלט של הכסאות המשרדיים מגיע עם עומק מושב גדול, כך שבמקרים בהם אדם בגודל ממוצע או קטן ממנו, כסאות אלו אינם יהוו אופציה ראויה שתספק את הנוחות הנדרשת. כתוצאה מכך, סביר להניח כי המושב יגלוש אל עבר החלק של הרגליים וכן גם העורק מאחורי הברך, זאת בעוד כי היעדר ההתאמה בנוסף להיעדר התמיכה בגב עלולות שתיהן לגרום לאי נוחות רבה.

 

שורה תחתונה

 בעוד כי כסא ישיבה ארגונומי הוא בהחלט אפשרות נהדרת, חשוב לציין כי הכסא האידיאלי אשר יאפשר חווית נוחות מירבית הוא עניין של ניסוי ותהייה ועל כן, עליכם לחפש אחר הכסא הספציפי שיתאים לכם מבין כל האפשרויות הרבות הקיימות. לשם כך, מומלץ מאוד להגיע למקום אמין שמציע לכל הדורש שירות מכירה של כסאות ארגונומיים למשרד, אם כי חשוב לציין שעליכם להיעזר ברשת האינטרנט על מנת לערוך חיפוש יעיל שבמהלכו תגיעו אל האפשרות המומלצת ביותר באזור מגוריכם. הקפידו להישמע להמלצות וביקורות מצד לקוחות, מאחר ואלו תמיד יכולות לעזור לכם לבצע בחירה מושכלת יותר.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

כאבי גב
ישיבה ממושכת
ארגונומיה ושינה

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169