people-working-in-office

טיפים לשמירה על בריאות הגב עם כיסא ללא משענת

עבור רבים מאיתנו, המבלים זמן רב בישיבה אל מול המחשב בשעות העבודה (ולפעמים גם הפנאי), בחירת כיסא המשרד אינה עניין של מה בכך. חשוב שהוא יהיה נוח במיוחד, כדי לאפשר לנו להתרכז ולא לחוש בחוסר נוחות. בנוסף, חשוב גם שיהיה בריא לגב, כדי למנוע כאבים ופגיעות שעלולים להצטבר לאורך הזמן.

למרבה הפלא, הכיסא הבריא ביותר עבור הגב אינו זה התומך בו עם משענת, אלא דווקא כיסא בלי משענת, המאפשר שחרור של כל הגוף ותזוזה טבעית.

מדוע משענת מגבילה אותנו?

משענות הגב והידיים הן אומנם תוספות המרגישות לנו "נוחות", אך למעשה הן מגבילות את התנועה ומשאירות את הגוף שרוי במצב "קיפאון" למשך כל שעות העבודה, ללא תזוזה רבה. האגן, עמוד השדרה ובית החזה, שאמורים להתנועע במהלך היום מקובעים במקומם, ומנגנון תמיכת השלד, שבו אנו כמעט ולא משתמשים בזמן זה, הולך ומתנוון.

ישיבה נכונה מתבצעת כאשר הגב ישר והגוף נמצא בתנועה, דבר שפחות מתאפשר כאשר נעזרים במשענת.

מה היתרונות בכיסא ללא משענת?

כיסא ללא משענת מאפשר ישיבה נכונה ובריאה. במקום להקשות את הגב ולקמר אותו, הגב נותר זקוף בתנוחה ניטרלית שמצוינת ליציבה. לאורך כל שעות הישיבה שרירי הגב , הבטן והרגליים עובדים, מתחזקים ומתנועעים, דבר שמונע את היתפסותם ושומר עלינו מפני כאבי גב. גם שאר הגוף נע בחופשיות, כמו המפרקים, שאינם נעולים ומקופלים במקומם. תנועת המפרקים מעודדת ייצור נוזל סיכה (סינוביאלי), המחזק את הגידים ורקמות החיבור ומסייע למניעת דלקות פרקים.

הישיבה הזקופה מסייעת גם לנשימה טובה יותר, זקיפות הגב מותירה מקום רחב לסרעפת, שמתמלאת באוויר רב יותר ומקיימת נשימה מלאה ונכונה. הספקת החמצן הגבוהה מסייעת לזרימת הדם בגוף, דבר שגם מגביר את הריכוז והערנות, וגם משפר את מצב הרוח.

כיסא ה-Swopper

ה-Swopper הוא כיסא ארגונומי ללא משענת המסייע ליציבה הטובה ביותר- והוא כיסא למניעת כאבי גב מהסוג המקצועי והאפקטיבי ביותר. הדינמיות שהוא מאפשר מצטיינת בממדים בינלאומיים, ואיכות החומרים שמהם הכיסא עשוי היא מהגבוהות באירופה.

מה כל כך מיוחד ב-swopper?

המושב והריפוד- מושב הכיסא בנוי מחמש שכבות "נושמות" עשויות פוליאסטר. הוא מווסת חום ומשחרר לחצים, כך שהוא נוח ורך במיוחד. המושב מעוצב בצורה כמורה וניתן להתאמה אישית, ובכך מונע לחצים בירך התחתונה ולחצים נוספים. מאחר ולחצים אלו עלולים לגרום לדחיסות בעורקים, ה Swooper מבצע את הפעולה ההפוכה, הוא מסייע להמריץ את הדם תוך תנועה אקטיבית.

גובה מתכוונן- תנוחת הרגליים הבריאה ביותר היא כאשר כפות הרגליים צמודות לרצפה, והרגליים נמצאות בזווית נוחה מהירכיים. ב- Swopperקיימת ידית לשינוי הגובה בהתאמה אישית כדי להבטיח את הזווית הבריאה ביותר בין הרגל לירך.

תנועה אנכית- לב הכיסא בנוי בשילוב טכנולוגיית קפיץ, כך שמתאפשרת תנועה קלילה מעלה ומטה- תנועתיות זו ממריצה את מחזור הדם (מה שמגביר גם את הספקת החמצן). הקפיץ מתאים את הכיסא למשקלו של היושב עליו ומשחרר את הלחץ מהדיסקים שבין החוליות.

 

תנועה תלת ממדית- ה-Swopper מתוכנן בצורה גמישה כך שניתנת תנועה מלאה לכל הצדדים- מרחב התנועה מעודד את היושב לנוע ולשנות את ישיבתו לעיתים תכופות, ומאלצת אותו להישאר זקוף. הודות לתנועה, יורד הלחץ מהדיסקים שבין החוליות והם נותרים בריאים וגמישים. בנוסף, המנגנון מאפשר התאמה אישית למשקל היושב ושליטה על התנועה המתבצעת.

בסיס-  בסיס הכיסא רחב ומעוגל, כך שהוא יציב במיוחד. ניתן להזמינו עם או בלי גלגלים, בהתאם להעדפת הלקוח.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

איך לשבת נכון כשעובדים מהבית?
כאבי גב תחתון
Swopper כסא ארגונומי

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169