4 טיפים למציאת כיסא שיתאים לצרכים שלכם

רבים מאיתנו מבלים לפחות כשליש מהיממה בישיבה ממושכת. הנתון אומנם אינו מפתיע, שכן זהו אורח החיים המודרני, ועבודות רבות דורשות את שעות הישיבה הללו אל מול המחשב. בפועל, לשעות שבהן אנו יושבים ללא תזוזה כמעט, השפעה רעה על בריאות הגוף והנפש. לכן, כשאנו ניגשים לבחור כיסא חדש למשרד או לבית, חשוב מאוד לוודא שזהו כיסא ארגונומי איכותי, נוח במיוחד, המותאם לכל צרכינו. חשוב לזכור, זהו לא עוד סתם 'כיסא'- אלא מקור התמיכה והנוחות שלנו לשעות רבות מידי יום, בהן נבלה על הכיסא, נעבוד או נלמד.

ריכזנו עבורכם את ארבעת הטיפים לבחירת הכיסא המושלם עבורכם, שילווה אתכם לאורך זמן ויסייע לכם להתנהל ביעילות ופרודוקטיביות, ללא הפרעות של כאבים, שרירים תפוסים או חוסר נוחות.

הגודל כן קובע

כשם שלא כל זוגות המכנסיים מתאימות לכל אדם, גם בין הכיסאות ישנם הבדלי ממדים. כיסאות מגיעים בגדלים שונים: משענות גבוהות ונמוכות, גבהים משתנים, רוחב המושב ואורך המשענות לידיים. בחרו כיסא המתאים לגודלכם, אם אתם גבוהים, העדיפו משענת גדולה ומאסיבית. אם אתם כבדי משקל, בחרו כיסא מותאם, גדול ורחב, בעל קפיץ פנימי עוצמתי שיאפשר תזוזה נכונה ויציבות. לאנשים נמוכי קומה או קטני ממדים מומלץ לבחור כיסא בעל משענת נמוכה שתתאים ותתמוך בצורת הגב. מומלץ לבחור כיסא נמוך או בעל יכולת כיוונון של הגובה, שכן ישיבה נכונה תתבצע כשכפות הרגליים בשלמותן נחות על הרצפה.

ריפוד מתאים

ריפוד הוא פעמים רבות עניין של נוחות. כיסאות ארגונומיים מגיעים בדרך כלל מרופדים במיוחד, כאשר עובי הריפוד וצורתו משתנים בין כיסא לכיסא. בחרו בכיסא שריפודו יהיה נוח לכם, אך גם נכון לכם מבחינה בריאותית. בחרו את הכיסא בעל התמיכה המדויקת לכם, כמו כיסא בתמיכה מלאה לגב, המאופיין בריפוד מותאם במשענת הגב ומספק הקלה בכאבי גב, כיסא בעל תמיכה וריפוד במושב, המקל על הירכיים, העכוז והגב התחתון ומספק הקלה בכאבי אגן, או כל כיסא ארגונומי מותאם אישית אשר יחבוק את גופכם במקומות הנכונים בדיוק רב.

כסא משרד לישיבה ממושכת

תנועה קלילה

תנועה בזמן העבודה חיונית לבריאות הגוף. חשוב לבחור כיסא המאפשר תנועה במידה בה גופכם צריך אותה, כך שתוכלו לנוע בחופשיות ובטבעיות. כיסא ארגונומי מותאם במיוחד לתנועה. ישנם כיסאות מסתובבים עם גלגלים איכותיים, כיסאות המתנדנדים וכן כיסא למניעת גב שפוף הבנוי ללא משענת כלל, ומאפשר יותר תזוזה ושמירה על גב זקוף.

העיצוב הקולע

כיסאות משרדיים מגיעים בשלל עיצובים ודוגמאות. בחרו את הכיסא שיענה על טעמכם העיצובי, אך גם הקפידו שמראהו יתכתב עם עיצוב החדר או המשרד, יותיר בו את הרושם והמראה הנכון וישלים את הקו העיצובי. חשוב לבחור כיסא המתאים לשולחן הכתיבה לא רק במראהו, אלא לוודא שישנה התאמה גם בגובהו וצורתו.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

איך לשבת נכון כשעובדים מהבית?
כאבי גב תחתון
Swopper כסא ארגונומי

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169