3dee ergonome chair

חמש סיבות מדוע כדאי לכם לשבת על כיסא ארגונומי

כל מי שיושב לאורך זמן מכיר את התחושה הנוצרת בגוף כשקמים מהכיסא. ההרגשה של גוף מכווץ ומאובן ומפרקים שלא פועלים בזרימה, מעין הרגשה של מעיכה. זה יכול להפתיע רבים, כי קיימת הבנה שעמידה היא הפעולה המאומצת לגוף ודווקא ישיבה אמורה לספק מנוחה. אבל אם נבין שגוף האדם לא מיועד לשבת שעות רבות על כיסא, כפי שקורה בעידן הנוכחי, נוכל לצמצם את הנזקים לשלד, למנוע כאבי אגן וניתן תמיכה מלאה לגב. איך נעשה זאת? אם נבחר כסא ארגונומי לכאבי גב לישיבה ממושכת, כי לגוף שלכם מגיעה ישיבה נכונה.

3dee ergonome chair

שבו בנוח

עולם העבודה שלנו מתקיים ברובו בסביבה ממוחשבת במשרדים, מול שולחנות שעליהם מחשבים וזה לא ישתנה בעתיד הנראה לעין ואף צפוי להתגבר. אנשים מבלים את יום העבודה שלהם בישיבה מול מסכים, כשהגוף מכווץ, דבר היוצר כאבי גב עליון, כאבי גב תחתון ובעיות מפרקים שעלולות להשפיע על גופנו באופן בלתי הפיך. הפתרון הטוב ביותר לבריאות הגפיים והשרירים הוא כיסא הגורם לשליטה טובה יותר של הגוף גם כשיושבים, ובעיקר היכולת לעבוד על השרירים במהלך הישיבה ולא להישאר במצב פסיבי. הינה חמש סיבות לבחור ישיבה ארגונומית שתשנה את היום שלכם:

  1. בעת ישיבה לאורך שעות, הרגליים שלנו מצויות במצב נייח וללא תנועה כמעט, והן עלולות להירדם, בזמן שכל הלחץ מופעל על חוליות הגב, הצוואר והאגן. הגוף מיועד לנוע באופן הרמוני, כשהרגליים ממשיכות את קו עמוד השדרה מהישבן ומטה עד לכפות הרגליים. חוסר תנועה גורם כיווץ שרירים ברגליים וקטיעה של התנועה הטבעית של הגוף. אז מה עושים כשבכול זאת נדרשים לשבת במשך שעות? אם הגוף ימשיך לעבוד על השרירים גם במהלך הישיבה נוכל למנוע נזקים אלה. הטכניקה המכונה ארגונומיה מגייסת את הטכנולוגיה החדשנית והנדסת האנוש ליצירת מוצרים המיועדים לסייע לתנועה הטבעית של גוף האדם. כיסא ארגונומי מפעיל את השרירים גם ברגליים תוך כדי הישיבה בלי מאמץ.

leg muscle contraction office

  1. אחת הבעיות בישיבה ממושכת היא חוסר התמיכה לגב, כיוון שישיבה מול מחשב דורשת מאמץ של החוליות בעת שהידיים אינן תומכות בגוף, אלא מונחות קדימה על השולחן או על המקלדת. תנוחה זו מטילה את כל החזקת הגוף על חוליות הגב והצוואר והן כואבות ולאורך זמן הסחוס המצוי בין החוליות נשחק, מצב בלתי הפיך הגורם לכאבים קשים ואף להגבלה בתנועה. כיסא שפותח כדי ליצור ישיבה בריאה מאפשר שינוי של גובה הכיסא והמשענת ויכולת הפחתת לחץ מהחוליות באופן דינמי.
  2. יכולת התנועה בישיבה היא נושא חשוב ונשמע כמו דבר והיפוכו, אך למעשה ניתן ליצור תנועה בישיבה על מושב קמור, שאינו מפעיל לחץ ושוקע פנימה עם משקל הגוף.
  3. גם כשאנו יושבים הגוף שלנו מצוי בתנועה, אבל כיוון שאנו נוהגים לשבת על מושב נייח שאינו זז, התנועות שלנו נעשות באמצעות תזוזת חוליות עמוד השדרה והידיים ויוצרות לחץ. אם ניעזר בכיסא גמיש המחובר לציר שזז ומפעיל גם את הרגליים, המפרקים וממריץ את הדם עם כול תנועה וממשיך את גופנו, אנו נרגיש בשינוי משמעותי שנובע מחוסר מאמץ של הגוף גם לאחר ישיבה ממושכת.
  4. בעת ישיבה לאורך שעות אנו חשים לעיתים צורך לקום ולמתוח את הגוף כיוון שהוא מאובן ואנחנו מרגישים ש"הדם לא זורם". הקימה מהמושב מלווה לא פעם בכאבים בגלל המפרקים הנעולים והחוליות שנלחצו. מושב ארגונומי מאפשר לכם לקום ולשבת ללא מאמץ ואפילו מסייע בכך, כך שאתם חשים נמרצים וקלילים.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

איך לשבת נכון כשעובדים מהבית?
כאבי גב תחתון
Swopper כסא ארגונומי

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169