כיסא ללימודים

המדריך המלא לסטודנטים: כיצד לבחור את הכסא המתאים ללימודים

מי מכם שכבר התחיל את הלימודים האקדמיים שלו, ודאי מכיר את כאב הגב שמכה פעם אחר פעם לאחר ימים שלמים של ישיבה ממושכת מול המחשב, הספרים והמחברות. לרוב, כאבי הגב האלו יכולים להימנע על ידי פתרון פשוט למדי, והוא בחירת כסא מתאים ללימודים. אז איך בוחרים את הכיסא הטוב ביותר עבור הלימודים? במיוחד עבורכם הכנו את המדריך המלא לסטודנט.

כיסא ללימודים? למה בכלל צריך כזה?

לימודים אקדמיים דורשים ישיבה ארוכה בכיסא, שכוללת ללמוד שעות על גבי שעות בשביל להבין, לחשב, לסמן, לקרוא ולהתכונן לכל מה שהלימודים דורשים מאיתנו. בעקבות כך, ובעקבות העובדה שרבים מהאנשים לא מודעים לצורת הישיבה הנכונה, צצות פעמים רבות בעיות גב של סטודנטים רבים אשר מתוסכלים מהמצב הרפואי אליו הם מתדרדרים לאט לאט ככל שהתואר מתקדם. אז מה הפתרון? כיסא מתאים ללימודים. למה זה הפתרון? כי כיסא ללימודים מאפשר לנו להיות מוכרחים לשבת בצורה טובה, וגם אם לא, אז לפחות מעניק לנו את התמיכה הדרושה לגב שלנו, כדי לשמור עליו בריא וחזק לאורך זמן.

כסא ללימודים

כך תבחרו את הכיסא הטוב ביותר עבור לימודי התואר

אז אם שאלתם את עצמכם איך לבחור את הכיסא המתאים ללימודים, התשובה ממש כאן לפניכם:

  1. חפשו באינטרנט – הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא קודם כל להיכנס לאינטרנט ולחפש אחר כסאות איכותיים או כסאות אורטופדיים המתאימים ללימודים וישיבה ממושכת. כבר בחיפושים הראשונים יעלו לכם ככל הנראה התוצאות הטובות ביותר.
  2. בצעו סקר שוק – לאחר שמצאתם כסאות שהתעניינתם בהם, בצעו סקר שוק אודותם. חקרו ובדקו אחר חוות דעת שונות על דגמי הכסאות ומה אנשים חושבים עליהם.
  3. השוו מחירים – את הכסא או הכסאות שמצאתם מתאימים, תוכלו למצוא ככל הנראה בכמה רשתות וחנויות שונות. על כן, כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר, בצעו השוואת מחירים.
  4. בצעו מבחן ניסיון – אחרי שהחלטתם באיזה חנות לרכוש את הכיסא, מומלץ ללכת אליה באופן פיזי ולנסות לשבת על הכיסא ולראות האם מה שהוצג לכם באינטרנט אכן תואם את הצורך שלכם, וחשוב מכל – האם הכיסא באמת נוח לכם.
  5. התייעצו – ורגע לפני שאתם רוכשים את הכיסא, מומלץ לבקש ייעוץ קטן מהמוכרים שכנראה מבינים קצת יותר מאיתנו בכל הקשור לעניין.

משרת סטודנט: הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך בעלויות

ככל הנראה, מי שבסופו של דבר ירכוש את הכיסא יהיה הסטודנט עצמו. לכן, בהתחשב בעובדה שסטודנטים רבים אינם עובדים ואלו שכן מצליחים עובדים במשרת סטודנט, חשוב לנסות תמיד לחסוך בעלויות. אם כן ראשית כל, תמיד חשוב לבצע השוואת מחירים כפי שצויין קודם לכן. לאחר מכן, כדי לחסוך בעלויות אפשר לעשות "ניהול סיכונים" קטן, ולהחליט על מה אתם יכולים ומוכנים להתפשר כדי להוריד במחיר ועל מה, וכך להגיע למחיר האידיאלי עבורכם.

קפלו שרוולים וקדימה ללמוד!

לסיכום, אם אתם סטודנטים הסובלים מבעיות גב בעקבות ישיבה מרובה מול שולחן העבודה, או במידה ואתם עתידים להיות סטודנטים בקרוב ורוצים להימנע מלהגיע למצב שכזה, ההמלצה היא לקנות כיסא שמתאים ללימודים. כך, תוכלו להבטיח את בריאות הגב שלכם, ולאפשר לעצמכם ראש שקט שפנוי ללימודים בעוד תחום קטן. קדימה, שיהיה בהצלחה!

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169