איך לעבוד בנוחות גם מחוץ למשרד?

איך לעבוד בנוחות גם מחוץ למשרד?

תפקידים רבים מחייבים עבודה "על הדרך" בסביבות עבודה לא מסורתיות – ולא בהכרח ארגונומיות – בהן בתי קפה, תחנות רכבת, שדות תעופה או הספה בסלון. בין שאתם עובדים בקביעות הרחק מהמשרד או רק עוצרים להתעדכן ולהשלים עבודה בין נסיעות או פגישות, חשוב ללמוד איך לעבוד בנוחות בכל מקום, בלי לפגוע בבריאות וביעילות העבודה.

איך לעבוד בנוחות בסביבת עבודה לא צפויה?

באופן טבעי, קשה יותר לצפות את התנאים בעבודה מחוץ למשרד. לפעמים יהיה לכם מזל ותוכלו לעבוד בתנאים אידיאליים, למשל, כשאתם מבקרים במשרדי הלקוח ובדיוק מתפנה עמדת עבודה ארגונומית. אבל ברוב המקרים סביבת העבודה תהיה כיסא המתנה, מושב ברכבת או ספה בבית קפה. במקרים האלה, מומלץ להימנע מפעילות המצריכה ישיבה ממושכת או התעסקות לאורך זמן עם הלפטופ, הטאבלט או הטלפון הנייד, וכן לקום ולהניע את הגוף בכל רבע שעה בממוצע. אביזרים ניידים כמו עמדה מתקפלת ללפטופ, עכבר ומקלדת אלחוטיים יאפשרו לכם למקם את המחשב ביחס נכון לגוף ולאפשר לכם לעבוד בנוחות.

איך לעבוד בנוחות גם מחוץ למשרד?

אם גם אין שולחן שאפשר להניח עליו את המחשב הנייד, מומלץ לבחור משימה מהירה כמו שיחת טלפון, קריאת מיילים ומענה להם, עדכון האתרים החברתיים וכדומה. את המשימות המורכבות והממושכות מומלץ לדחות לזמן שבו תחזרו למשרד או לסביבת עבודה ארגונומית ונוחה. בכל מקרה, מומלץ לעבוד לפרקי זמן קצרים של לא יותר מרבע שעה, וגם לתת לצוואר ולעיניים הפסקה מבהייה במסכים מדי פעם.

לסיכום, אפשר לעבוד ביעילות ובנוחות גם מחוץ למשרד, אבל יש להקפיד על תנוחות הגוף ועל סביבת העבודה ביחס למשימות שאתם רוצים להשלים. אמצעים טכנולוגיים כמו סמארטפון ולפטופ אומנם עוזרים לנו להישאר מחוברים בכל מקום, אבל בלי התרגול הנכון הם יכולים לפגוע בבריאות ובפרודוקטיביות. ההמלצה העיקרית היא לזכור שבאופן טבעי הגוף שלנו רוצה להיות בתנועה, ובין שאתם עובדים במשרד או במקום אחר, ישיבה ממושכת עלולה לפגוע בבריאות.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות שיעניינו אותך…

התמודדות עם כאבים כרוניים
כאבי גב
כאבי גב בעבודה

רוצים להתנסות בחינם?

השאירו פרטים או התקשרו: 03-3723169